List: ❤ It's the little things

Terwijl de regen met bakken naar beneden komt en ik na een megakorte nacht (ik kon gewoon niet slapen, wat ik ook deed!) enigszins brak achter mijn laptopje kruip, hieronder wat kleine, fijne dingen die het leven mooi maken.

❤ dat we, na de eerste 3 seizoenen teruggekeken te hebben, eindelijk weer bij nieuw-voor-ons afleveringen van Game of Thrones zijn aanbeland ❤ dat we wel nog 3 seizoenen Game of Thrones te gaan hebben voor we weer bij zijn ❤ mooie boeken (De Alchemist, in dit geval) ❤ zonsondergang. altijd ❤ nieuwe mensen leren kennen in de gym ❤ life skills opdoen, hoe moeilijk het leerproces ook is ❤ Imre die zijn best doet om mijn rare gedachtenkronkels te begrijpen ❤ salarisverhoging ❤ nieuwe uitdagingen ❤ een flexibele mindset hebben ❤ mijn trouwjurk! ❤ mijn autootje dat me overal naartoe brengt ❤ sporten. mijn therapie ❤ spierballen ontwikkelen ❤ lieve vriendinnen die leuke dingen organiseren ❤ nadenken over de zomervakantie ❤ en over onze huwelijksreis... tickets zijn geboekt! ❤ thee, altijd thee ❤ salades voor lunch ❤ leuke collega's die je aan het lachen maken tot je buikpijn hebt ❤ verse aardbeien in mijn kwark bij het ontbijt ❤ mijn iPhone. goede beslissing geweest! ❤ opdrachten met een hele nieuwe insteek op mijn werk ❤ als Imre een keer eerder thuis is dan ik en al gekookt heeft ❤ gezond zijn ❤ vrij zijn ❤ blogpost ideeën midden in de nacht als ik niet kan slapen ❤ onze trouwkaart ontwerpen ❤ liedjes uitzoeken voor de trouwceremonie ❤ dat alle aspecten van onze bruiloft steeds concreter vorm krijgen ❤ Imres 30e verjaardag vieren dit weekend ❤ mijn summer bucket list schrijven ❤ reacties op de #write_on brieven die ik verstuurd heb ik april ❤ creatieve inspiratie die begint te stromen ❤ als Imre mijn Project Life map van 2016 met een glimlach doorbladert ❤ en hij dan ook nog zegt dat hij het leuk vindt om terug te lezen ❤ meer zelfvertrouwen krijgen van al dat sporten ❤ over iets meer dan 3 maanden met Imre getrouwd zijn! ❤

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top