Life: hello April!

Jaaaa, het is lente! Het is altijd heel gek: in januari en begin februari voelt het altijd alsof het nog zoooo lang duurt voor de dagen langer worden, en de volgende dag is het ineens eind maart en heb ik de winter weer overleeft. Elk jaar weer vraag ik me af hoe ik dan die tussenliggende dagen ben doorgekomen, en elk jaar weer blijft het bij een vraagteken.

Maar, dus, zomertijd! Narcissen! Groene blaadjes! Zonnebrillen! Zonnebrand! Bikini's! Ok, ok, die laatste is misschien wat voorbarig...

In de afgelopen maand heb ik veel gedaan en beleefd. Zou dat iets te maken kunnen hebben met hoe snel maart voorbij ging? Een kleine opsomming:
☼ Een onwijs gaaf Wie is de Mol weekend ☼ klussen in het huis van mijn moeder, ☼ dates met vriendinnetjes ☼ een feestje van mijn werk in een poepiechique hotel aan het strand ☼ de zee! ☼ veel mealpreppen en vooral veel nieuwe bakreceptjes uitproberen ☼ heul veul Downton Abbey (alle hartjes voor Matthew...) en Orange is the new Black ☼ tegelijkertijd nieuwe projecten én onzekerheid op mijn werk ☼ wederom veel tijd doorgebracht in de gym ☼ nieuwe hardloopschoenen ☼ plannen om volgend jaar weer in de organisatie te gaan voor de nieuwe Wie is de Mol editie (de lustrumeditie, dus extra gaaf) ☼ kaartjes maken voor Write_on ☼ toch weer een virusje (mijn god wat kan je maag pijn doen!) ☼ bruiloftsplannen die concreter en concreter worden. 

En dan is het alweer tijd voor april! En die maand lijkt niet minder druk te worden... ik heb serieus een lijstje in mijn agenda met mensen die ik heel graag snel weer wil zien. Mijn missie is om aan het eind van de maand dat lijstje helemaal afgestreept te hebben, en het liefst meteen een nieuwe date gepland te hebben. Dat lijkt serieus de enige manier te zijn die werkt.
En en en Imre en ik gaan deze maand op vakantie! Het wordt een midweekje zon, ergens in een nog nader te bepalen all-in resort. Het aantal vakanties dat wij gedurende de afgelopen 10 jaar in een all-in resort hebben doorgebracht is letterlijk op 1 vinger te tellen. Niet echt iets voor ons dus, of nouja, vooral niet echt iets voor Imre. Maar een midweekje moet nog wel lukken, en voor de zekerheid nemen we toch maar onze wandelschoenen mee ;) en natuurlijk een koffer vol boeken, zonnebrand en zwemkleding.
Verder staat april natuurlijk in het teken van Write_on. 30 brieven/kaartjes in 30 dagen... Ik vind het nog steeds een ambitieus plan van mezelf. Maar hey, wie ben ik zonder mijn enigszins gekke, ambitieuze projectjes?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top