Project Life (catch-up): August

Week 32: 3 - 9 augustus
Supplies used: Oh So Great card set van  Big City Quiet, Cheer Story Kit van Ali Edwards, Studio Calico add-on kit.
Notes: ons dagje Rotterdam was zo memorabel dat het een eigen insert verdiende.


Week 33: 10 - 16 augustus
Supplies used: Oh So Great card set van  Big City Quiet, Midnight edition.
Notes: Zaterdag en zondag hoorden al bij mijn Week in the Life. Om een link te maken met ma-vr van de volgende week heb ik een "week in the life" kaart gemaakt voor rechtsonder, met de data van za&zo. In de volgende spread zit eenzelfde kaart met de data van ma-vr. 


Week 34:  17 - 23 augustus
Supplies used: Cheer Story Kit van Ali Edwards, One Little Word kit van Ali Edwards, Midnight edition.
Notes: voor deze spread heb ik heel duidelijk een splitsing gemaakt tussen de doordeweekse dagen van Week in the Life aan de linker kant, en het weekend/begin van onze vakantie aan de rechterkant. 

Week 34: 24 - 30 augustus
Supplies used: alleen foto's, en één 3x4 blanco kaart
Notes: Ik ga nog een minibook maken van deze vakantie, zoals ik dat elk jaar doe. Daarom in deze spread alleen de mooiste en meest typerende foto's, de namen van de plekken waar we gekampeerd hebben en wat algemene journaling. Het is genoeg om te maken dat ik heimwee krijg naar deze vakantie...

1 opmerking :

  1. Love your pages :) I love all the simple journal cards you used in this spread.

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top