Life: hello March!

Wow, ik kan bijna niet geloven dat het alweer maart is! Mij hoor je niet klagen hoor, want wat is het fijn dat de dagen weer duidelijk langer worden, dat de krokusjes weer opkomen en dat DE ZON SCHIJNT! 

Februari
En man, wat ben ik blij dat ik weer (een soort van) beter ben. Februari was voor mij echt een kwakkelmaand. Meerdere keren heb ik een dag thuis gewerkt om mijn lijf wat rust te geven maar het mocht niet baten: afgelopen week zette de griep door en lag ik 4 dagen ziek op de bank. Ik klonk als een schorre zeehond en was echt he-le-maal kapot, zo uitgeput dat ik me niet voor kon stellen dat ik ooit weer genoeg energie zou hebben om zelfs maar te douchen. Gelukkig kwam het goed, en ben ik inmiddels weer redelijk hersteld. Al mis ik mijn dutjes vandaag nog wel...

Maar hé, er was meer in februari dan alleen ziek zijn! Ik stond vrijwel elke ochtend op binnen 5 minuten nadat mijn wekker ging, las The Miracle Morning, en kreeg veel gedaan in de ochtenden. Ik trainde gemiddels 3x per week in de gym, waar ik me steeds meer op mijn gemak voel. Ik kreeg het voor elkaar om de tank van mijn auto he-le-maal leeg te rijden (godzijdank stond ik 300m bij huis vandaan stil, en niet ergens midden op de snelweg!). Ik reorganiseerde mijn knutsel voorraad, en nam mijn nieuwe Kallax kastje in gebruik. Ik las Live, Love Run. Ik keek heul veul Pretty Little Liars, begon aan Downton Abbey en samen met Imre begon ik aan Orange is the new Black. Qua werk was februari redelijk rustig. Maart en april beloven drukke maanden te worden, dus in dat opzicht was februari een fijne stilte voor de storm!

Maart
Ik weet niet zo goed wat ik van maart moet verwachten. Ik hoop snel weer fit genoeg te zijn om de sportschool weer in te kunnen duiken, en daar lekker vooruitgang te boeken. Misschien is dat even waar ik mijn focus moet leggen: mijn gezondheid. Goed eten, goed drinken, goed sporten, goed uitrusten. Geen rotzooi mijn lijf in, maar even goed op de vitamientjes en calorietjes letten. En eigenlijk ben ik er wel klaar voor om weer eens voorzichtig wat pasjes op de loopband te maken. Dat gaat zeker weten gebeuren deze maand!

Verder staan er wat losse afspraken zoals een dagje klussen in het ouderlijk huis, dates met lieve vrienden, een feestje van mijn werk met overnachting, een Wie is de mol? weekend. En één goddelijk weekend waar BLOCK boven staat in mijn agenda :) Blogtechnisch heb ik een stapel Project Life posts klaarstaan. Ook denk ik erover na om af en toe wat recepten te delen, bijvoorbeeld van mijn favoriete salades om als lunch mee te nemen. En ik vertel jullie wat ik nou eigenlijk allemaal uitspook in de gym.

Maart, kom maar op met je lente, de klok een uur vooruit en alle leuke dingen die je verder met je mee brengt!



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top