Life: a walk down memory lane

Achter de schermen ben ik al een tijdje bezig met een redesign van Oh Just Shoot. Geen mega veranderingen, maar wel een nieuwe, frisse look. Ook ben ik een aantal van mijn pagina's aan het finetunen of nieuwe aan het maken, waaronder een 'nieuwe lezers' pagina. Hiervoor dook ik down the rabbit hole van mijn archieven, wat was dat leuk! Voor mijn 200e post neem ik jullie graag even mee op mijn tripje down memory lane.

Want jeetje, wat is mijn/ons leven veranderd sinds mijn eerste blogpost. Drie jaar, twee verhuizingen en een verloving later ben ik toch wel een stuk gelukkiger en meer tevreden met waar ik sta in het leven. Mooi is ook om de twee jaren waarin ik Week in the Life geblogd heb (2013 en 2015) naast elkaar te zetten, wat een ander leven.

Nog wat andere dingen die ik leuk vond om te zien:

Toen ik de posts terugkeek van wandelingen in Utrecht, de Achterhoek, de omgeving van Eindhoven en de Hilversumse heide, kreeg ik meteen zin om mijn camera weer eens mee te nemen tijdens een wandeling.

Projecten die we nog steeds gebruiken/hebben staan zijn bijvoorbeeld de cactus bakken, mijn string art en de wensenpot.

Als je de posts bekijkt die ik als Around here getagd heb, krijg je een leuk kijkje in de 3 huizen waar we in de afgelopen 3 jaar gewoond hebben. En ook die kun je dus in die twee WITL series goed zien (2013 en 2015).

Leuke herinneringen als een ritje naar Goningen met mijn paps, en kijk hoe schattig ik vroeger was!

Een terugblik op wat mijn One Little Words met me deden: Move, Feel en nu Choose.

En het is ook gewoon leuk om te zien hoe anders mijn posts eruit zien. Natuurlijk is er het verschil dat ik begon in het Engels en nu in het Nederlands schrijf, maar ook gewoon de hele vormgeving van mijn posts.

Echt een aanrader, zo'n kijkje in de afgelopen jaren!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top