Project life (catch-up): July


Wie wat bewaart, die heeft wat... Dat geldt ook voor Project Life spreads! Door vakantie, verhuizing en alles wat daar bij komt kijken raakte ik in juli/augustus achter met mijn pagina's, en als je eenmaal achter bent... is het einde zoek. Voor mij in ieder geval wel.
In december vond ik het toch echt tijd worden om dit varkentje te wassen. Ik ben een paar avonden achter de laptop gekropen om 5 maanden aan foto's door te werken, en net voor de kerst waren ze binnen: een grote stapel met afgedrukte foto's om in mijn pagina's te verwerken.
Ik denk dat ik er in totaal zo'n 15-20 uur over gedaan heb, verspreid over de kerstvakantie, maar het is af! Project Life 2015 is compleet, gefotografeerd, en klaar om hier met jullie te delen!

Te beginnen met juli:

Week 28: 6 - 12 Juli
Supplies used: Cheer Story Kit van Ali Edwards
Notes: Een hoofdrol voor labels deze week! En een minitripje naar Londen, zoals alle weekendjes/dagjes weg dit jaar kreeg deze trip een eigen insert. Trouwens ook heel veel liefde voor die foto van Imre! Ik kon niet anders dan hem uitvergroten :)



Week 29: 13 - 19 Juli
Supplies used: Cheer Story Kit van Ali Edwards
Notes: Veel foto's deze week, weinig echte verhalen (van meer dan 1 zin) te vertellen.  


Week 30: 20 - 26 Juli
Supplies used: Rain edition, Cheer Story Kit van Ali Edwards
Notes: Achter die pijlen staan een foto van mijn laatste aflossing naar de IB groep, en de details over mijn studieschuld. Die details hoeven van mij niet het WWW op :)


Week 31: 27 Juli - 2 Augustus
Supplies used: Odyssey van Studio Calico
Notes: Weer heel veel foto's deze week. Dat was ook wel een beetje onderdeel van mijn catch-up strategie - veel foto's, zodat het niet zo heel erg was als ik de details niet meer precies kon opschrijven.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top