List: ❤ It's the little things

Een van de dingen waar ik voor wil kiezen dit jaar is genieten. Vieren wat er te vieren valt, maar ook genieten van de kleine dingen. Dus terwijl het op mijn werk enigszins chaotisch is en ik me al een paar dagen grieperig voel, concentreer ik me op het kleine maar fijne:

❤ Choose als mijn One Little Word voor dit jaar. Ik denk dat dit wel een blijver is! ❤ een perfect warme kop Lady Grey thee ❤ hüttenkäse met een heeeel klein beetje honing en blauwe bessen ❤ de wetenschap dat we deze week naar IKEA gaan voor een extra kastje om mijn knutselpapier in op te bergen ❤ dat we dat 's avonds gaan doen zodat we de IKEA weekend gekte mislopen ❤ De zon die ineens doorbreekt terwijl ik in de auto zit ❤ mijn Get To Work Book ❤ Imre die de liefste ooit is, en zelfs nu hij zelf ook wat ziekig is niet wil dat ik me zorgen om hem maak ❤ onze nieuwe sportschool, waar ik me heeeeel langzaam wat minder ongemakkelijk begin te voelen ❤ fietsen nu ik even niet mag hardlopen ❤ de route die ik afgelopen zondag maar met de fiets ben gaan doen. Nu weet ik zéker dat ik over de moerputtenbrug wil hardlopen ❤ wonen in Den Bosch, het is echt zo'n leuke, gezellige stad! ❤ een goed voortgangsgesprek met mijn manager - het is altijd fijn als de ontwikkelpunten die je leidinggevende noemt dezelfde zijn als wat jij zelf al had opgeschreven ❤ nog 3 dagen tot Level Up start, e-course van mijn Instagram vriendinnetje Caylee Grey ❤ plannen maken voor 3(!) vakanties dit jaar, waaronder onze huwelijksreis ❤ zelf ook nog plannen maken om in mijn eentje een weekendje weg te gaan ❤ en nog meer ideeen voor weekenden met fijne mensen ❤ voelen wat een goede nacht slaap met je productiviteit doet - wow! ❤ heel veel happy mail die onderweg is ❤ bijna klaar met mijn Project Life catch-up ❤ de lunch van afgelopen zondag met spruitjes, appel, walnoten en kerrie uit de wok ❤ inspiratie voor een kleine redo voor mijn blog ❤ na 2 jaar eindelijk weer afspreken met mijn oud huisgenootje. Hij zal altijd als thuis blijven voelen, denk ik ❤ hoe droevig het nieuws over het overlijden van David Bowie ook was, het deed me wel eens goed naar zijn muziek luisteren, en wat is dat moooooi ❤ mijn hashtag #steefsunrise op Instagram ❤ yoga ❤ Pretty Little Liars, het blijft echt spannend! ❤ dat je stiekem al een heeeeeeel klein beetje kan merken dat de dagen een pietsje langer aan het worden zijn ❤ vanuit huis werken als je niet zo fit bent ❤ de Volkswagen Up die ik via mijn werk kan lenen als ik voor werk de weg op moet ❤ worteltjes en puntpaprika met houmous ❤ weten dat mijn Project Life spulletjes voor 2016 elk moment kunnen binnenkomen ❤  de prachtige omgeving waar we nu wonen ❤

Genoeg om van te genieten! :)

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top