List: 30 days of thankful #4

Maandag 23 november - Ik ben er dankbaar voor dat, ondanks mijn blessures, de Zevenheuvelenloop een positieve impuls blijkt te zijn geweest voor mijn benen: ik vlieg over de weg!


Dinsdag 24 november - Ik ben dankbaar voor een avondje (ok, stiekem zijn we inmiddels al ruim een week bezig...) puzzelen! We kregen onlangs een puzzel van "De Kus" cadeau, wat een pokkewerk zeg! Maar het is wel ontspannend :) En even geen scherm voor je neus is ook wel heel fijn.

Woensdag 25 november - Ik ben dankbaar voor een momentje zonder regen, zodat ik even een kwartiertje naar buiten kan voor een wandelingetje. Samen met twee collega's proberen we dit elke middag te doen, zo rond half 4. Het helpt echt om de eind-van-de-middag dip te doorbreken.


Donderdag 26 november - Ik ben dankbaar voor momentjes samen met Imre, waarin we vooruitkijken naar later: het plannen van de bruiloft, dagdromen over hoe ons droomhuis eruit zou zien, waar we zouden willen wonen, welke reizen we allemaal willen maken, wanneer ons volgende weekendje weg is.


Vrijdag 27 november - Ik ben dankbaar voor de Maas, die op iets meer dan 1 km van ons huis stroomt. Heerlijk om langs te rennen, in de verte te kijken en je gedachten leeg te maken.


Zaterdag 28 november - Ik ben dankbaar voor de voorpret, gezelligheid en liefde die december met zich mee brengt. Het in elkaar zetten van mijn advent kalender, nadenken over verrassingen voor ouders, broers en zussen, verlanglijstjes maken... I love it :)


Zondag 29 november - Ik ben dankbaar voor de kaarsjes die de herfst en winter wat draaglijker maken. Hoe gezellig ik de feestdagen ook vind, ik heb altijd moeite met de donkere, druilerige dagen, die voelen altijd zo troosteloos. Kaarsjes, thee en dekentjes helpen daarbij een hoop!


Maandag 30 november - Ik ben dankbaar voor het feit dat ik maandagavond veilig thuis ben gekomen  - man wat was het stormachtig! Voor het eerst begreep ik hoe er meer ongelukken kunnen gebeuren door de regen. Nu bovenaan mijn to-do lijst: een optimaal functionerende ruitenwisser kopen, want dit was écht niks...

En dat was het alweer - 30 dagen dankbaar zijn voor de kleine en grote dingen. Het was een goede reminder om elke dag even te zoeken naar een momentje of dingetje waar ik dankbaar voor ben. Het moge duidelijk zijn dat dit op meer dan twee handen te tellen is!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top