Around here...

... is het een heftige December periode geweest, met flink wat winterdepressie verschijnselen. Inmiddels gaat het beter, maar ik had iets te veel op mijn bordje liggen de afgelopen weken. Tijd voor het stellen van prioriteiten. Vandaag nog op kantoor, maar vanaf morgen even de focus op mezelf.

... ben ik een grote eindejaars opruiming aan het houden in mijn kantoor. Man, wat een rotzooi kun je verzamelen in een paar maanden!

... is de rust weergekeerd na een bezoekje van Caylee, Theuns, en twee vrienden van hen. Ik twijfelde of het slim was om logees te hebben in deze drukke tijd, maar wat ben ik blij dat we toch ja gezegd hebben. Het ware 4 dagen die héél goed waren voor mijn ziel.

... reizen Imre en ik weer eens het hele land door om alle ouders te kunnen zien met kerst. Zondag rijden we terug naar Den Bosch, en dan begint het échte feest: een hele week doen waar we zin in hebben!

... hebben we de afgelopen weken veel tijd doorgebracht met lieve mensen, één van onze voornemens van de laatste tijd. Etentjes, spelletjes, musembezoekjes. Wederom: goed voor mijn ziel :)

... zijn mijn Project Life catch-up foto's binnen - en het is een flinke stapel. Ik heb nog de stiekeme hoop dat mijn Old&New Story Kit vandaag binnen komt, zodat ik flink aan de slag kan volgende week.

... heb ik een Project Life plan voor 2016 - meer de focus op kwaliteit dan op kwantiteit, zodat ik meer creatieve tijd en energie overhoud voor andere projectjes. En daar heb ik er zo'n duizend van klaarliggen, dus dat gaat vast goed komen.

... heb ik me wederom ingeschreven voor de One Little Word workshop van Ali Edwards. Ik heb mijn woord gekozen en een 6x8 album besteld, dus ik ben er helemaal klaar voor!

... ligt mijn Get To Work Book klaar om maandag écht in gebruik te nemen! Mijn eerste afspraken voor 2016 staan er al in, maar het is toch anders als je 'm echt kunt gaan gebruiken.

... heb ik al ruim twee weken niet hardgelopen... En stiekem voelt dat echt als een welkome break. Zoals je in deze Instagram post kunt lezen heb ik besloten om mijn doel van 600k te laten varen, om mijn knie (en mijn gemoed) te sparen. Het was moeilijk om zo dicht bij mijn doel te zijn en het toch niet te halen, maar man, wat was mijn lichaam toe aan een pauze.

... ben ik wel van plan om op eerste kerstdag weer een rondje te proberen, want hardlopen blijft mijn liefde en ik mis het. Ik ben dinsdag bij een orthopeed geweest die eigenlijk ook niet zo goed wist wat er nou precies met mijn knie aan de hand is, en me aanraadde om een MRI scan te laten doen. Deze gaat half januari plaatsvinden, en in de tussentijd mag ik 'op geleide van de pijn' wel gewoon hardlopen.

... ben ik van plan om mijn sport horizon maar eens te gaan verbreden - Stephanie gaat aan de gewichten! Het wordt tijd voor maatregelen die maken dat ik zo strak mogelijk in die trouwjurk kan rondlopen in de herfst. Ik twijfel nog tussen Crossfit en een 'gewoon' sportschool abonnement. Wat denken jullie?

... heb ik kortom genoeg plannen voor het komende jaar! De komende week kijk ik, ook hier op Oh Just Shoot, nog terug op 2015, en dan gaat mijn blik vooruit.

2016, ik ben helemaal klaar voor je!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top