Shoot it: Rotterdam

Een dagje toerist in eigen land, ik kan het je absoluut aanraden. Imre en ik deden onlangs een dagje Rotterdam, en wow, wat heb ik genoten! Het voelde echt als een dagje vakantie.

Het plan was om een stadswandeling te maken, maar omdat ik best wel wat last had van mijn heup/bil besloten we om de wandelroute per OV-fiets te doen. Wat een super goed idee was! Het was heerlijk weer en we hebben lekker op ons gemak door Rotterdam gefietst. Aan het eind van de middag hadden we een duo relaxmassage gepland staan bij QOQO, en ook dat is een aanrader. Ik ben er zelfs bij in slaap gevallen... dus relaxt was het zeker. Nadat ik weer helemaal wakker was wandelden we naar SUMO voor een heerlijk all you can eat sushi feestje. Mijn dag kon niet meer stuk :)
































Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top