One Little Word: March - April - May

Zal ik eens eerlijk zijn? Mijn One Little Word avontuur dit jaar gaat een beetje moeizaam. 
Ik heb zeker weten het goede woord gekozen, dat is het probleem niet. Ik zit er gewoon een beetje mee in de knoop. Daarnaast is het op het moment zo druk en chaotisch dat ik gewoon niet toekom aan nadenken over mijn woord. Leuk, want is dat niet precies waarom ik dat woord gekozen heb? Om mezelf uit mijn hoofd te krijgen? Hmm... 

Hieronder zie je de creatieve opdrachten die ik voor One Little Word gedaan heb. Maart, April en Mei, achter elkaar:

In mei was de opdracht om actiepunten te bedenken die je dichter bij je woord kunnen brengen, of die voortvloeien uit wat je met je woord wil. Hier was een printable voor, maar ik besloot een pagina uit een oude Flow te gebruiken als basis.  


April stond in het teken van fotografie: fotografeer hoe je je woord nu in je leven tegenkomt of tot uiting brengt. 






In mei stond "ik ben..." centraal. Wie ben je nu? Wat doe je? Wat houdt je bezig? Deze opdracht heb ik pas in juli gedaan, daarom klopt de tijdslijn niet helemaal - in mei was ik nog helemaal niet verloofd. Maar ik denk niet dat dit me op een later moment gaat storen.



Ik ben blij met hoe verschillend deze pagina's geworden zijn. Allemaal passen ze bij me, en dat maakt dat ze toch met elkaar matchen. 



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top