Life: Tomorrow is moving day!


De kasten zijn al uit elkaar, de meeste dozen zijn ingepakt en het Moeder Team is vandaag vast naar het nieuwe huis om daar schoon te maken. Na weken plannen, inpakken en regelen is het zover: morgen gaan we verhuizen! Ik heb er echt onwijs veel zin in. Ok, stiekem eigenlijk meer zin in morgenavond als het daadwerkelijke verhuizen klaar is. Want dan begint het leuke deel: inrichten, uitpakken, kijken hoe we alles willen hebben. Daar ga ik echt met volle teugen van genieten!

Om die reden neem ik een kleine blog pauze. Even volledig focussen op het huis en mijn werk, waar het op het moment ook hoogseizoen is.

I'll be back soon! En in de tussentijd kun je me natuurlijk wel gewoon op Instagram vinden.

PS. Die foto hierboven is het uitzicht vanaf ons kantoor op zolder. Gaaf hè?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top