Around here...

...zijn we verhuisd! En wat een fijn huis hebben we gekozen, zeg. Het is ruim (zeg maar gerust: enorm), het is fijn, het is warm, het is geweldig om vanuit te gaan hardlopen, het ligt vlakbij de snelweg zodat we snel onderweg zijn naar ons werk, maar ver genoeg erbij vandaan om er geen last van te hebben.

... heb ik een eigen autootje gekocht. Sinds de verhuizing deed ik er met het openbaar vervoer zo'n 1.5 uur over om op mijn werk te komen. Met de auto is dit 35 minuten. Dat scheelt zo'n 10 uur per week. Kostbare tijd, die ik beter in andere dingen kan en wil steken.
Lang heb ik er dus niet over hoeven nadenken of ik een auto wilde kopen. En inmiddels staat er een spierwitte Citroën C1 voor de deur, die helemaal van mij is. Wat een gevoel van vrijheid brengt dat zeg. Ik geniet er echt elke dag van.

... is mijn contract bij mijn opdrachtgever weer een jaar verlengd. Tot nu toe was mijn verlenging steeds met een half jaar, dus dit jaar voelt nu wel als heel lang. Maar wel heel fijn dat ze zo tevreden zijn dat ze mijn verlenging verdubbelen! Ik heb het ook erg naar mijn zin en leer elke dag weer nieuwe dingen. Zowel werkinhoudelijk als over de wereld als over mezelf. Me in ieder geval nog een jaar hier mogen ontwikkelen voelt goed.

... beginnen we eindelijk een beetje een idee te krijgen hoe we willen dat onze trouwdag er uit komt te zien. Door alle grote veranderingen in de afgelopen 4 maanden (een nieuwe baan voor Imre, verhuizen, veranderingen op mijn werk, en tussendoor nog even op vakantie) hebben we amper puf gehad om uberhaupt na te denken over trouwen. Maar nu die zaken allemaal achter ons liggen is het ineens wel weer heel leuk, gelukkig.

... heb ik inmiddels mijn eigen bureau - yay! Ons kantoor is groot genoeg voor twee bureaus, en ik wilde heel graag mijn eigen plakje om te knutselen, foto's te bewerken, te schrijven en te bloggen. We zijn onlangs een dagje naar IKEA geweest en ik ben helemaal blij met wat we mee naar huis namen. Om de één of andere reden was dit echt een soort drempel waar ik over moest voor het weer lukte om creatief te zijn. En inderdaad, nu ik mijn eigen plekje heb beginnen de creative juices weer te stromen!

... zijn die creative juices tot nu toe vooral in mijn Week in the Life foto's gaan zitten, want ik  ben langzaam maar zeker bijna klaar om ze te printen. Ik zal blij zijn als dit project in mijn album zit, wat een berg foto's om wat mee te doen.

... heb ik inmiddels ook al 20 weken Project Life om in te halen... oeps! Maar ik heb een plan.

... hoop ik dat 2015 het jaar wordt dat we eindelijk een homemade adventkalender hebben. Ik heb een aardig idee van hoe ik het wil aanpakken en heb al een lijstje met dingen waarmee ik de kalender ga vullen. Nu de uitwerking nog.

... ben ik stiekem al een beetje aan het nadenken over 2016. Bijvoorbeeld over mijn One Little Word voor het nieuwe jaar, en over mijn hardloopdoelen. Hoe ik Project Life ga aanpakken. En ik kan niet wachten om mijn Get To Work Book te gebruiken.

... ben ik bijna klaar voor de Zevenheuvelenloop! Afgelopen zondag heb ik mijn laatste lange afstand gelopen (14 km), en nu begint het taperen. Ben ik zenuwachtig? Nog niet, maar dat gaat zeker nog komen. Vooral heb ik er heel veel zin in. Van 3 naar 15 km opbouwen zonder tussentijds doel is een lange weg geweest, het is tijd om te knallen!

... gaat die 600 km in 2015 waarschijnlijk gewoon lukken! De afgelopen weken tikt het aardig aan, met twee 5k runs doordeweeks en een afstand van boven de 10 km in het weekend. Nu is de uitdaging om het na de Zevenheuvelenloop vol te houden. Ik heb er namelijk nogal een handje van om na een race een tijdje mijn aandacht te laten verslappen... Dit is een goede stok achter de deur.

...realiseer ik me als ik dit zo typ dat er een hoop is gebeurd de afgelopen tijd, en dat ik heel veel zin en behoefte heb om voorlopig even een tijdje rustig aan te doen qua veranderingen. Gewoon even mijn leven leven zoals het nu is. Ze zeggen wel eens dat je jaren hebt die vragen stellen en jaren hebt die antwoorden geven - nou, 2015 is tot nu toe zeker een jaar dat grote vragen stelt. Ik hoop dat de komende maanden wat rustiger zijn, en dat 2016 een jaar met antwoorden gaat worden. We'll see!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top