Week in the Life - Wednesday

Good morning! Vanochtend ben ik er vroeg bij - ik moet met de trein naar mijn werk, dus dat betekent dat ik al om 7.10u de deur uit moet. Imre moet nog vroeger weg - als ik om half7 beneden komt kan ik hem nog net weg zien rijden. 

Op de fiets worstel ik met mijn tas en laptoptas, onderweg foto's maken gaat 'm echt niet worden. Dus Ik red net mijn trein, en spendeer de volgende 40 minuten heerlijk onderuit met mijn boek. In Breda moet ik 20 minuten wachten tot mijn bus gaat, dus lees ik nog even vrolijk verder.


Op kantoor aangekomen haal ik even koffie met mijn kamergenoot, en ga ik aan de slag. Het is behoorlijk stil in de gang - vakantie, vrije dagen of vaderschapsverlof. 

Ik werk, met hier en daar een break om naar de wc te gaan, en thee te halen. Om 12u is het lunchtijd, weer hetzelfde als gisteren. Ik heb niet zo heel veel zin om weer aan de slag te gaan (ik merk dat ik toe ben aan vakantie!), maar een kop koffie helpt. 





Ik word altijd erg blij van mijn vrolijke sterretjes mok :) En van mijn aardbeitjes en bosbessen met amandelpasta, die vandaag al op waren voor ik er een foto van kon maken...

Mijn roomie geeft me een lift naar het station, precies langs de route die ik vroeger altijd fietste. Vorig jaar met WITL heb ik op de fiets vrijwel dezelfde foto van het Hero gebouw gemaakt.

Ik moet HEUL hard rennen voor mijn trein, maar ik haal 'm! Helaas is het een overvolle sauna maar hey, ik ben onderweg! En gelukkig mag ik na Tilburg wel zitten. Met al mijn zooi op schoot... 

Ik heb de luxe dat Imre me op komt halen met de auto - dan halen we straks mijn fiets wel even op. Onderweg kan ik mooi even de TomTom testen.


Ik ben uitgehongerd en daardoor behoorlijk chagrijnig - tijd om eten te maken dus! Lang leve de voorraadkast, want we zijn vergeten vlees uit de vriezer te halen. Ik flans in een kwartier een maaltijd in elkaar met rode kool uit een potje, aardappelpuree uit een zakje en rookworst. Het is eten, en het is snel. Prima!

Woensdagavond is klimavond. Imre heeft een aantal dingen op Marktplaats verkocht die hij nog even bij het PostNL punt bij de GAMMA wil afleveren. Ik wacht in de auto.



En dan is het klim tijd! Imre zucht als hij mijn telefoon uit mijn tas ziet komen (weer foto's...), maar is uiteindelijk best bereid om wat foto's van mij in actie te maken. 


Na het klimmen rijden we naar het station om mijn fiets op te halen, en dan door naar huis. 








Ik ruim de vaat op en bewerk de foto's voor deze blog, Imre kruipt ook nog even achter de laptop. En om 22.45 is het bedtijd!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top