Week in the Life - Monday



Goooood morning! Zie hier mijn wekkerregime: om kwart voor 7 gaat mijn wekkerradio aan, een minuut later word ik mijn bed uit gepiept. En nog ga ik lang niet altijd meteen mijn bed uit...
Het standaard ontbijtje du moment is mijn banaan-ei pannenkoek. Vandaag met Nutella.

8:00u - tijd om de deur uit te gaan. Ik gooi nog even een vuilniszak met plastic in de recycle container en ga dan richting snelweg. Ik geniet met volle teugen van het gebrek aan files in de zomer - normaal gesproken moet ik om 7.30 de deur uit.


Het eerste dat ik doe als ik op kantoor ben: koffie en thee halen. En plassen... inclusief #bathroomselfie vandaag.


De hele ochtend spendeer ik achter mijn bureau. Dat krijg je met een grotendeels administratieve baan.



Lunchtijd! Een kopje groentesoep en de rijst/groente/kip mix die ik gisteren heb klaargemaakt.
Na de lunch is het weer standaard: koffie! We hebben zo'n lekker cappuccino hier... Ik check even of mijn blog over zondag goed online staat, en dan is het weer back to work.


Het is maar een grauwe dag...


Mijn lievelingssnack op het moment: aardbeien, bessen en amandelpasta. Aan het eind van de dag verlies ik een beetje mijn focus. Hallo Youtube...



Op naar huis. Ik neem mijn laptop voor de zekerheid mee, ik weet niet zeker of Imre morgen de auto nodig heeft of niet en nu heb ik de optie om thuis te werken. Stomme regen...



Nog even tanken en dan thuis achteruit inparkeren (word ik steeds beter in!). Ik heb honger maar Imre is voorlopig nog niet thuis, dus ik trakteer mezelf op nog wat aardbeien met kwark en wat vlokken. Dan kruip ik even met mijn laptop op de bank om een blogje te schrijven.


Op het menu vandaag: Chili! Met een aflevering Battlestar Galactica on the side.



Na het eten is het gedaan met de pret: werken zullen we! Ik gooi een was in de wasmachine, Imre begint vast aan de afwas. Die maken we samen af en dan duik ik de studeerkamer/het rommelhok in. We proberen voor de vakantie vast het één en ander in dozen te pakken, en aangezien de meeste zooi hier van mij is, is dit mijn grootste to-do in huis.



En ook het laatste restje van mijn avond gaat in het huishouden zitten: was afhalen, was ophangen, was opruimen. Imre heeft het opgegeven, die kijkt een aflevering Lilyhammer.


Om 21.45 ga ik naar boven, ik heb namelijk een deal met mijn kantoorgenootje: om 22u stuur ik haar een foto dat ik in bed lig, en dan stuurt zij mij er een van haar terug. Zo moeten we allebei wel op tijd in bed liggen :) Helaas betekent om 22u in bed niet dat ik ook écht vroeg slaap, mijn onrustige maag houdt me tot 23.30 wakker... Ah well. Morgen weer een nieuwe dag!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top