Newsflash: Next week is Week in the Life

Als je mij een beetje kent, weet je dat ik wel ben van de "gekke projectjes". Deze projectjes hebben altijd een start- en einddatum en hebben vaak te maken met het documenteren van mijn leven, fotografie of self-help achtige zaken (of een combinatie hiervan). Kijk even rechts op mijn sidebar en je ziet er zo al 3 staan :)

Één van deze projectjes is Week in the Life, een "memory keeping" project van een week waar wereldwijd duizenden mensen aan meedoen. Het idee is dat je een week lang je leven vastlegt door een heleboel foto's te maken en te schrijven over wat je allemaal meemaakt. Eigenlijk maak je een soort tijdcapsule van hoe je leven er op dat moment uitziet. In 2013 deed ik ook mee, en de blogs die ik toen schreef kun je hier lezen.

De komende week is de 2015 editie, en ga ik dus mijn leven een week lang vastleggen. Het project loopt eigenlijk van maandag t/m zondag, maar aangezien Imre en ik volgend weekend op vakantie gaan verschuif ik mijn tijdslijn een beetje, en begin ik morgen.
Mijn plan is om van elke dag een blogje te schrijven met foto's en een verslagje van de dag. Deze post zal de volgende dag online komen: over morgen (zaterdag) zul je dus overmorgen (zondag) kunnen lezen.

Ook ben ik van plan om deze week in een scrapbook album vast te leggen. Ik heb mezelf getrakteerd op Ali EdwardsWeek in the Life Kit, die onwijs gaaf is trouwens, en zal als ik terug ben van vakantie aan mijn album gaan werken. Ik hoop 'm eind September hier met jullie te kunnen delen. Mocht je het een leuk project vinden, kijk dan eens op de website van Ali Edwards, de bedenker van Week in the Life. Zij doet dit project al 10 jaar, en heeft veel tips en ervaringen op haar blog staan.

Ik heb er heel veel zin in, ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om zo'n kijkje in mijn dagelijkse leven te krijgen!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top