Shoot it: London, baby!

Sinds het begin van dit jaar ben ik aan het proberen om mensen die me lief zijn geen fysiek cadeau te geven (tenzij er iets is waarvan ik weet dat ze het écht graag willen hebben). Liever geef ik ze quality time. Ik merk dat het in dit seizoen van mijn leven zo moeilijk is om regelmatig af te spreken met mensen, dat ik het leuker vind om samen een toffe dag te beleven dan om iets te geven dat in de kast verdwijnt. Hetzelfde deed ik voor Imre dit jaar: hij kreeg van mij een dagje Londen voor zijn verjaardag.

Uiteraard gingen onze camera's mee. Je kent ons inmiddels een beetje ;) Hieronder zie je een kleine samenvatting van wat we allemaal zagen. Londen, wat ben je mooi! We komen snel een keertje terug, en dan voor langer dan één dag!

















Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top