July Favorites

Favoriete run: 4.5 km samen met Imre. Ik heb hem getrakteerd op nieuwe hardloopschoenen, en die moesten natuurlijk even geprobeerd worden! Dit was tevens mijn langste afstand sinds #Werunamsterdam, in MEI! Zou ik dan toch eindelijk langzaam die blessure teboven aan het komen zijn?

Favoriete eten: Die ene zondagmiddag samen op Foodstock. Toen aten we een Smokey Pepper hotdog van Bulls and Dogs, nachos van Willy Nachos, Churros met chocosaus van Charlie's Churros en een super lekker mango-chili ijsje toe van Lickm. Om te zorgen dat al dat lekkers in mijn buikje paste deelden Imre en ik alles netjes door twee - hij een beetje meer dan ik ;)

Favoriete milestone: Mijn haar dat niet meer in een Instagram vierkantje past! Eindelijk!

Favoriete jeugdsentiment: De soundtrack van "Once More, With Feeling" tegenkomen - mijn lievelingsaflevering van Buffy the Vampire Slayer.

Favoriete drankje: Koffie. Al drink ik het pas sinds ik bij mijn huidige werkgever werk (een jaar dus), een goede cappuccino staat momenteel met stip op 1.

Favoriete dag: Voor Imres verjaardag gingen we een dagje naar Londen. Het was zo leuk dat ik al plannen aan het maken ben voor wat ik allemaal de volgende keer wil doen en zien.

Favoriete cadeautje voor mezelf: In Londen heb ik mezelf getrakteerd op een mok van Anthropology - met een S er op :) Deze stond al heel lang op mijn verlanglijstje, dus wat was het leuk om 'm nu in mijn rugzakje mee naar NL te kunnen nemen.

Favoriete overwinning: Deze maand heb ik de laatste centjes naar de IB-groep (ok ok, DUO) overgemaakt - ik ben studieschuldloos!!!

Favoriete plan: Mijn trainingsschema voor de Zevenheuvelenloop is deze maand officieel begonnen, en de eerste 4 trainingen zitten er op. Man wat voelt het goed om langzaam weer meer kilometers te maken.

Favoriete avond: Een avond wandeling met mijn lief, pratend over de toekomst, over beslissingen die levensveranderend voelen. Maar wel wetend dat we het hoe dan ook samen doen, en dat het dus wel goed komt.

Favoriete hot hot hot dag: Die ene hele hete dag die alleen maar te overleven was in ons zwembadje in de tuin. Met aardbeien-munt water, ijsjes, vrienden, en een heleboel lezen.

Favoriete boek: Ik ben bezig in Me Before You van Jojo Moyes, en ook al ben ik nog niet op de helft, het is nu al mijn favoriet van de maand (komt deels ook doordat de rest gewoon niet zo geweldig was...).

Favoriete cadeau: Van Imre kreeg ik een nieuwe badjas - hij is zo lekker fluffy en zacht! Eigenlijk is 'ie te warm voor deze tijd van het jaar, maar omdat het toch niet zo zomers is als je zou verwachten in Juli gaat het 's ochtends prima!

Favorite nieuws: Imre heeft een nieuwe baan! Eind juni hoorden we dat zijn vorige werkgever failliet was, en de afgelopen maand is een wervelwind geweest van bedrijven, plannen, steden en beslissingen. Inmiddels weten we dat we voor zijn nieuwe werk iets verder naar het noorden zullen moeten verhuizen, maar gelukkig zat dat toch al in de planning.
We zijn nu op zoek naar een huurhuis in Den Bosch. Mocht je iets weten, ik hoor het graag!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top