Around here...

... kom ik langzaam weer aan het bloggen toe. De afgelopen periode ben ik druk bezig geweest met klussen in mijn moeders huis, mijn nieuwe werk, familieverplichtingen in zo'n beetje elke uithoek van het land... Het was zo druk in mijn hoofd dat ik moeite had om iets samenhangends uit mijn vingers te krijgen. Keer op keer probeerde ik het (het aantal draft posts dat ik in Blogger heb staan is daar het bewijs van), maar het lukte gewoon niet.
Na een klein instortmoment vorige week ben ik weer wat beter op mijn uurtjes slaap aan het letten en neem ik weer wat meer tijd voor mezelf, wat resulteert in meer rust in mijn hoofd. En daarmee ontstaat ook weer ruimte voor bloggen.

... ben ik deze week met mijn hardloop schema voor de Zevenheuvelenloop begonnen! Wat voelt het goed om weer met een doel te rennen. Ik vind het ook altijd fijn om een schema om me (al dan niet) aan te kunnen houden. Vaak geeft het net dat duwtje in de rug: "het moet van het schema, anders kom je er niet" is vaak net datgene dat me wel de deur uit krijgt.

... kijk ik onwijs uit naar lange afstanden rennen op de zondag. Ik moet opbouwen vanaf 4km, maar alles boven de 5 is voor mij lang genoeg om in een flow te komen. Ik heb tijdens mijn trainingen in aanloop naar #Werunamsterdam gemerkt hoe goed deze runs ook voor mijn geestelijke gesteldheid zijn, en ik kan niet wachten tot ik weer op dat niveau ben.

... zijn we op zoek naar een nieuw huis! De details en redenen waarom volgen nog, maar het zou zomaar eens snel kunnen gaan gebeuren. Ik vind het onwijs spannend!

... overweeg ik om binnenkort een Helweek te doen. Waarschijnlijk heb je dit fenomeen al langs zien komen op de blogs/vlogs van bijvoorbeeld Annemerel, Sanny Zoekt Geluk of Just Keep Running, en met name door deze dames ben ik inmiddels best wel benieuwd geworden. Wordt vervolgd...

... zijn de huwelijksvoorbereidingen toch echt wel op gang. Ik heb de afgelopen jaren  wel eens wat ter inspiratie gepind op Pinterest of naar mezelf gemaild, maar het voelt toch heel anders als je weet dat het niet zomaar inspiratie is, maar voor het eggie :)

... tel ik de dagen af tot onze zomervakantie. Het plan is om met de auto (yay!) en met de tent in de richting van zuid Frankrijk te gaan, onder het mom van: we zien wel waar we uitkomen. Helaas duurt het nog 4 weken voor we mogen... Jep, het aftellen is al begonnen.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top