May Favorites

Favoriete boek: Gone girl van Gillian Flynn. Ik las het tijdens het tandenpoetsen, tijdens mijn tennisbal massage, tijdens mijn ontbijt, als ik even 2 minuten ergens op moest wachten... Maar tegelijkertijd wilde ik niet dat het boek uit was. Aanrader!

Favoriete snack: Easy does it: banaan met amandelpasta. Zo lekker!

Favoriete bestelling: Mijn 9x12 inch Project Life album. En aangezien deze vrijwel alleen nog maar bij Studio Calico te krijgen zijn en je dus een shitload aan verzendkosten betaalt, heb ik er meteen maar wat nieuwe kleurtjes stempelinkt bij gedaan. Vervolgens bleek er een 20% kortingscode te zijn ter ere van Memorial Day, woohoo! Ik kan niet wachten tot het binnen is :)

Favoriete run: Maak daar mijn favoriete run OOIT van. Nike's We Run Amsterdam, natuurlijk!

Favoriete nieuwe traditie: De dag na Nike's 10km ging ik samen met mijn beste vriendinnetje (die ook een PR liep de avond ervoor) naar de sauna, ter ere van haar verjaardag. Dit was zo ontzettend fijn en ontspannen dat we hebben afgesproken om er een traditie van te maken: nadat we samen een race gerend hebben, gaan we samen naar de sauna.

Favoriete nieuws: Eindelijk is het bekend: per 1 juli krijg ik een nieuwe functie!

Favoriete gevoel: Mijn eerste runner's high, tijdens We Run Amsterdam.
Na een week alleen op kantoor (terwijl we normaal gesproken met 3 zijn) op vrijdagmiddag alle belangrijke items op de lijst kunnen afstrepen om aan een solo weekend vol relaxen, lezen, Gossip Girl en Project Life te beginnen.

Favoriete persoon: Dat vriendje van mij is echt de liefste. Ik realiseer het me niet altijd, maar hij is mijn rots in de branding, en mijn grootste cheerleader. Ik bof maar :)

Favoriete ontbijt: Ei-banaan pannenkoekjes met chocola, rode vruchten en een klein beetje agave siroop. Jummm!

Favoriete vooruitzicht: Ooit is mijn blessure over, en kan ik gaan trainen voor een 10EM. Ik kan niet wachten... Tot die tijd: rustig aan doen, blijven masseren, en nog meer rustig aan doen. Zucht. Ik wil rennen!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top