List: things I love about spring

Eerder dit jaar postte ik een lijstje met dingen die ik fijn vind aan de winter. Dit deed ik vooral om mijn winterdip tegen te gaan, en 10 dingen bedenken was al een flinke uitdaging.
Het leek me leuk om dit voor elk seizoen te doen, hieronder vind je dus mijn lijstje met dingen die ik fijn vind aan de lente. De lente is mijn lievelingsseizoen, dus dit lijstje kostte me aanzienlijk minder moeite dan die voor de winter!

1. Zon! Het is zo fijn om na de winter weer genoeg daglicht te krijgen. Mijn winterdip verdwijnt rond maart als sneeuw voor de zon.
2. Met 15 C in mijn bikini in mijn hangmat liggen, omdat onze achtertuin lekker uit de wind en in de zon ligt
3. Mijn All Stars weer aan kunnen - ik ben de grootste koukleum van Eindhoven en omstreken, dus mij zul je niet snel op stoffen gympies zien in de winter. Dat moet in de lente met terugwerkende kracht worden rechtgetrokken.
4. Het zaaien en aanleggen van mijn groentetuintje. En bloemen in de tuin!
5. De vogeltjes die weer in onze heg komen wonen.
6. Mijn nieuwe zonnebril op sterkte elke dag kunnen dragen.
7. Zelfs op werkdagen (om 6.20) met de zon wakker worden.
8. Douchen met het badkamerraam open.
9. Met mijn collega's lunchen in het zonnetje.
10. Gewoon kunnen gaan hardlopen. zonder na te hoeven denken van welke kant de wind komt en of ik wel genoeg kleding aan heb.

Ok, nog één hardloopgerelateerde, ik kan het niet laten: tijdens mijn doordeweekse runs (voor en na mijn werk) weer het bos in kunnen. In de winter is het dan nog/al donker, en dan ga ik liever niet alleen het bos in... Nu vind ik dat geen probleem :)

Wat is jouw lievelingsseizoen?

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top