List: 30 days of thankful #2

Uh oh... Ik ben deze week een kip zonder kop, en daarbij ben ik een beetje mijn gevoel voor dagen kwijt. Niet handig, want daardoor is deze post een dagje te laat online. Oeps! 


Maandag 9 november - Ik ben dankbaar voor mijn autootje, dat he-le-maal van mij is. Wat een rijkdom en een heerlijk gevoel van vrijheid dat ik kan gaan en staan waar ik wil, zonder dat ik rekening hoef te houden met of Imre de auto nodig heeft. 

Dinsdag 10 november - Ik ben dankbaar voor onze keuken waarin het zo fijn koken is, wat maakt dat ik veel gemotiveerder ben om lekkere en gezonde maaltijden te maken. Mealpreppen ging nog nooit zo vanzelf!


Woensdag 11 november - Ik ben dankbaar voor Bliss van Muse keihard uit mijn speakers. Jeugdsentiment, dit nummer! Stiekem vind ik het helemaal niet erg dat Coen en Sander weg zijn bij 3FM, zeker niet nu Frank daarvoor in de plaats is gekomen. Wat een held is die jongen, en wat een heerlijke muziek draait 'ie! Na een lange, chaotische dag was Bliss van Muse precies wat ik nodig had. 


Donderdag 12 november - Ik ben dankbaar voor quality time met mijn schatje. Imre was vandaag plots heel vroeg thuis (rond 17.30 is echt heel vroeg de laatste tijd), wat betekende dat we ineens tijd genoeg hadden voor een avondje Glow! Het was weer heel tof, en onwijs fijn om even met z'n tweetjes het huis uit te zijn. We zitten veel te veel binnen de laatste tijd!


Vrijdag 13 november - Ik ben dankbaar voor een avondje creatief zijn. Een avondje alleen thuis, iets eten wat Imre niet lekker vindt, en lekker de hele avond Netflix aan en creatief bezig zijn. Voor het eerst in jaren ben ik in november al bezig met mijn kerstkaarten!


Zaterdag 14 november - Ik ben dankbaar voor het leven. Ik was van plan deze maand juist de kleinere dingen in mijn leven te benoemen, maar na de gebeurtenissen in Parijs is er maar één ding waar ik mee bezig ben vandaag: ik ben zo dankbaar voor mijn leven. Voor de vrijheid die ik heb om te doen wat ik wil, te geloven wat ik wil, omgaan met wie ik wil. En gewoon puur voor het feit dat ik leef.


Zondag 15 november - Ik ben dankbaar voor een mega geslaagde Zevenheuvelenloop! Ik schreef me in op 1 juni, en volgens mijn #Ohjustrun7heuvelen hastag op instagram begon mijn trainingsschema 17 weken geleden. Dat betekent dat ik 4 maanden (43 runs) naar dit doel heb toegewerkt: 15 kilometer kunnen hardlopen, en het liefst in minder dan 1u50min. Zoals je in mijn raceverslag van maandag kon lezen, heb ik mijn doel gehaald! En man, wat ben ik dankbaar dat ondanks de blessures die ik de dagen ervoor nog even verzamelde, ik een goede race kon lopen. Op naar het volgende doel: blessurevrij worden!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top