Week in the Life - Friday

Goedemorgen! Yay, mijn laatste dagje Week in the Life alweer! Het is een heel gaaf project, maar ik ben altijd blij als ik niet meer alles vast "moet" leggen. Extra fijn is dat het de laatste dag is voor de vakantie! :) En die begin ik met een lekker bakje kwark met aardbeien en chocoladevlokken. 


 Ik geef Imre nog snel een zoen voor hij weer de deur uit racet, en dan stap ik ook zelf snel op de fiets. Op naar de trein!




 Het is echt een prachtige ochtend, wat zorgt voor mooie foto's. Op die ene gaap na dan...



Onderweg naar mijn lift naar kantoor bel ik even met mijn moeder. Die moet ik nog vertellen dat het nieuwe huis helemaal rond is nu, en die wil ik sowieso nog even spreken voor we morgenochtend op vertrekken. Ook moet ik nog even wat extra saldo op mijn OV-Chipkaart zetten, anders mag ik vanmiddag niet mee...


En natuurlijk is het eerste dat ik doe op kantoor... koffie halen!

 En dan is het game on - ik heb een flinke lijst met actiepunten voor vandaag. Mijn kantoor is altijd al een beetje warm, maar vandaag is het wel heel heet. Het is dat ik mijn beide schermen echt nodig heb, anders zou ik in de kantine gaan zitten met mijn laptop...


 Lunch: twee bruine boterhammen met corned beef en een kop tomatensoep. Ik vind het zo fijn dat we gewoon lekker buiten kunnen lunchen!


 Ik sneak even een What's In My Bag? foto tussendoor. Het is grappig om te zien hoeveel de inhoud van mijn tas eigenlijk over mij zegt.

 En dan is het weer flink aan de slag, met een flinke liter water als verkoeling. Maar het gaat prima: aan het einde van de middag heb ik Inbox Zero!!! Goed begin van de vakantie :) Ik trek de deur achter me dicht en heb de mazzel dat ik weer een lift heb naar het station.



Smile, je hebt vakantie! Ik check vast in, maar kom er dan achter dat ik niet een halfuur maar 3 kwartier moet wachten op mijn trein. Ik vind het stiekem helemaal niet zo erg, want nu heb ik even lekker de tijd om mijn boek in te duiken. Ik kan nu toch niet echt veel anders doen. Ok, ik koop nog even nieuwe shampoo en conditioner bij de Etos, maar dat is het wel. 



 Alle zooi op bovenstaande foto heb ik op de fiets thuis gekregen, was er best trots op. Thuis aangekomen blijkt dat mijn BookDepository bestelling nog net voor de vakantie binnen is. Yay, weer een boek dat mee kan op vakantie! Ik ga snel nog even wat eten halen bij de AH, en dan is Imre ook alweer thuis. We eten pizza, Imre anderhalve en ik een halve samen met witlofsalade.


 Dan fietsen we nog snel even naar de Bever Sport om een tas voor Imre te halen, Imre rijdt nog even naar de GAMMA om een pakketje te verzenden en dan is het zover: het Grote Inpakken begint!

Inmiddels is het 23.15, zijn de tassen ingepakt en heb ik dit blogje nog even getikt. We gaan nog even de laatste checklist nalopen om te kijken of we alle essentials hebben, en dan lekker slapen, want morgen gaan we naar Frankrijk!!!! 

O ja, nog een huishoudelijke mededeling: de komende twee weken komen er gewoon elke maandag, woensdag en vrijdag blogjes online. Over twee weken ben ik weer terug, dan reageer ik ook weer :) Tot dan!


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top