Project Life - April

Mijn laatste maand en dus mijn laatste Project Life post met 2 12x12 pagina's! Mijn map is inmiddels aardig vol. Dat mag ook wel met 1.5 jaar aan foto's, gedachten en herinneringen :)

Week 15: 6-12 april
Supplies used: Sunshine editionOh So Great card set van  Big City Quiet


Week 16: 13-19 april
Notes: Twee inserts deze week - één voor mijn reis naar München voor mijn werk, en één voor ons weekendje weg naar Zuid Limburg met Imres familie.







Week 17: 20-26 april
Supplies used: Sunshine editionOdyssey van Studio Calico, Studio Calico add-ons



Week 18: 27 april - 3 mei
Notes: Ik vind die twee gele kaarten aan de rechterkant zó leuk!




Week 19: 4-10 mei
Supplies used: Rain editionSunshine editionOdyssey van Studio Calico

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top