Life: happy thoughts

3 dingen die mijn weekend het beste in tijden maakten:

✶ De zee. Ik houd echt van de zee. Zodra ik op het strand stap komt er een soort rust over me die ik tot nu toe nergens anders ervaren heb. Het is alsof het geluid van de golven mijn gedachten sust, en de wind alles in mijn hoofd op z'n plekje waait. Misschien moet ik ergens dit jaar eens een weekendje alleen naar de kust, om na te denken, tot rust te komen, dingen op een rijtje te zetten... Da's best een goed idee!

✶ Dansen. De reden dat we aan de kust waren was een bedrijfsfeest van mijn werk. Eerst lekker eten, daarna een dansfeest en een overnachting in een super fancy hotel. Partners mochten mee, dus Imre mocht meegenieten. We gaan eigenlijk bijna nooit samen dansen, maar ik vind het wel altijd heel leuk en fijn, en ook deze keer dacht ik: waarom doen we dit niet vaker?! Het maakte in ieder geval dat ik heel veel zin kreeg in ons bruiloftsfeest.

✶ Eten. Nou is eten één van mijn favoriete bezigheden, maar dit weekend was een nieuwe ervaring. Het lukte me namelijk heel goed om lekker te genieten tijdens het dinerbuffet en het ontbijtbuffet, en me er vervolgens niet schuldig over te voelen. En het beste was nog wel, dat het gedurende de rest van het weekend prima lukte om mijn normale eetpatroon weer op te pakken. Dit voelde echt als een kleine victorie! Met kleine stapjes kom ik er wel.

1 opmerking :

Back to Top