List: 30 days of thankful #3


Maandag 16 november - Ik ben dankbaar voor de vrijheid die ik nu heb - een werkgever die soepel is qua werktijden, niet vastzitten aan de vertrektijden van het OV. En droog in de auto zitten is ook een stuk beter dan in de regen op de fiets...


Dinsdag 17 november - Ik ben dankbaar dat ik een nieuw trucje heb gevonden om flespompoen te schillen: met een kaasschaaf! Gaat een stuk handiger dan met een dunschiller.


Woensdag 18 november - Na een paar dagen grijs, druilerig, winderig en nat weer was is zo blij toen ik weer blauwe lucht zag toen ik 's ochtends de woonkamer in liep! Ik merk af en toe de eerste teken van mijn winterdip alweer de kop opsteken, en dan is een beetje zonneschijn precies wat ik nodig heb.


Donderdag 19 november - Ik ben dankbaar voor de handige handjes van Imre. Die zorgen ervoor dat ons huis langzaam af begint te raken: foto's en kunst aan de muur, alle lampen geïnstalleerd, meubels in elkaar... het begint echt helemaal van ons te worden.


Vrijdag 20 november - Ik ben dankbaar voor Imre, en ons leven samen. Ik heb mijn Week in the Life album inmiddels een aardig eind af (alle foto's zitten er in, in ieder geval), en Imre die map over ons leven te zien doorkijken was echt leuk.


Zaterdag 21 november - Ik ben dankbaar dat ik weer even ruimte heb om te gaan hardlopen om het hardlopen. Niet omdat ik moet, omdat het op het trainingsschema staat, maar omdat ik er zin in heb. Zelfs een regenbui kon de pret niet drukken.


Zondag 22 november - Ik ben dankbaar voor een heerlijke relaxte zondagochtend na een super leuke housewarming de vorige avond. Kopje thee, Jack Johnson uit de speakers, laptopje op schoot en een heerlijk zondags ontbijt in het vooruitzicht als de logees zo wakker zijn.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top