August Favorites

Augustus, je was een rare maand. Aan de ene kant vloog je voorbij door alles wat we moesten regelen, aan de andere kant ging je traaaaaag omdat ik zo uitkeek naar de vakantie. Maar inmiddels ben je voorbij... Mijn favorieten deze maand?

Favoriete dagje weg: Een dagje op de fiets Rotterdam verkennen samen met Imre. Met als afsluiter een massage en eten bij Sumo. Jumm!

Favoriete boek: The time traveler's wife. Dit is echt zo'n boek dat maakt dat je aan de ene kant niet wil stoppen met lezen, maar aan de andere kant niet wil dat 'ie uit is. Een prachtig verhaal en prachtig geschreven.

Favoriete moeilijke beslissing: We hebben twee huizen in hetzelfde complex bekeken, die elk hun eigen voor-  en nadelen hadden. Het was best wel een moeilijke beslissing, maar ergens ook wel weer een luxepositie.

Favoriete gedachte: nog .... weken/dagen, dan mag ik op vakantie!

Favoriete avond: Die ene avond dat de temperatuur perfect was om onze nieuwe vuurschaal uit te proberen

Favoriete tool: mijn overzichtje van welke posts ik van half augustus t/m eind september wil posten. Ik heb best veel vooruitgewerkt i.v.m. Frankrijk en de verhuizing, en dat overzichtje was daarbij onmisbaar.

Favoriete aankoop: mijn nieuwe hardloop tops van de H&M - ze zitten niet zo strak, en dat is met het warme weer begin augustus best wel lekker!

Favoriete food: De waarschijnlijk laatste aardbeien en bosbessen van het jaar. O, en Imres zelfgebakken chocolate chip cookies. Zo lekker!!!

Favoriete run: Ook al kreeg ik er een ontzettende terugval door op blessuregebied, die ene run met Imre 's ochtends vroeg, waarbij hij me pushte om ver uit mijn comfortzone te rennen, was op het moment zelf echt heerlijk.

Favoriete nieuwe podcast: Happier van Gretchen Rubin en haar zus Elizabeth Craft. Hapklare tips om gelukkiger te worden, je leven makkelijker te maken of

Favoriete playlist: elke ochtend word ik blij van deze "Morning Jazz" playlist. Lekker fout en lekker blij.

Favoriete vooruitzicht: na nóg een hele week vakantie mogen we bijna ons nieuwe huisje in!

Favoriete toetje: Een munt takje in chocomodder met oreozand. Te simpel voor woorden.

Favoriete project: Week in the Life. Het is een intensieve week, en soms ook best wel confronterend, maar zo gaaf om een soort timecapsule te maken van hoe ons leven er nu uitziet. Ik krijg er altijd heel veel inspiratie van.


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top