List: Three things tag

Misschien heb je er wel wat van gemerkt de afgelopen tijd: lijstjes zijn mijn favoriet. Zowel de to-do lijsten die mijn werkdagen overzichtelijk houden als de 'voor de leuk lijstjes' die ik hier met jullie deel.
Toen ik laatst de Three Things Tag langs zag komen bij DailyLin kon ik het dan ook niet laten om 'm over te nemen :)

Drie dingen in mijn tas
- Een koptelefoon of oortjes. Onmisbaar geworden in de tijd dat ik nog met de trein naar mijn werk ging, maar inmiddels op mijn werk net zo geliefd (mijn kantoor zit vlak bij de koffiemachine... en het gekakel dat daarbij hoort)
- Mijn telefoon. 
- Mijn nieuwe zonnebril op sterkte - ideaal in de auto!

Drie dingen op mijn bureau
- Een mok met thee. Altijd.
- Mijn telefoon, hoe slecht ook. Ik weet dat ik meer focus heb als ik hem in mijn tas heb zitten en er niet telkens naar grijp, maar ik kan het meestal toch niet laten...
- Mijn boekjes - één waar mijn to-do lijstjes in staan, één met aantekeningen over mijn huidige functie en één met aantekeningen over mijn nieuwe functie.

Drie favoriete meubelen bij ons thuis
Uhm... telt mijn hangmat? ;) Qua meubels is ons huis namelijk nog een work in progress. We hebben een verzamelboeltje van onze studentenkamers, en sindsdien weinig bijgekocht... Maar:
- Onze zwarte hoekbank is heeeeel fijn.
- Ondanks dat we gezworen hadden geen IKEA meubels meer te kopen is onze Nyvoll ladekast een geweldige koop geweest (zeker aangezien ik 'm met personeelskorting uit de koopjeshoek heb gevist, en hij inmiddels niet meer verkrijgbaar is). 
- Ik ben best wel een beetje gehecht aan mijn rode Billy boekenkast. Zeker aangezien de rode versie niet meer te koop is, en het mijn allereerste zelf gekochte meubelstuk was. 

Drie favoriete fruitsoorten
- Aardbeien - De enige manier waarop ik ze niet lekker vind is in de vruchtenkwark van AH. Dan zijn ze zo snotterig, blegh.
- Druiven - Ook erg lekker door salades!
- Ananas - Vroeger werkte ik op de sapjes afdeling van La Place, en voor sommige sapjes moest ik ananas snijden. Volgens mij verdween er dan meer in mijn mond dan in de sapjes...

Drie blogs die ik dagelijks bezoek
Annemerel.com
EnJOY it
- DailyLin

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
- Efteling liedjes... :\
- Niels Geusebroek - Take your time girl 
- Nathashs Beddingfield- Pocketful Of Sunshine (ik heb pas easy A gekeken...)


Drie dingen waar ik op dit moment aan denk
- Mijn werk - Ik heb vorige week te horen gekregen wat mijn nieuwe functie precies inhoudt, en het is spannend en doodeng tegelijk. Ik begin per 1 juli officieel, maar in de tussentijd moet ik me al flink voorbereiden. 
- Mijn blessure - Hij wil maar niet over gaan, ik kreeg er afgelopen weekend na een kilometer of 4 wandelen al weer last van... Hopelijk helpen mijn nieuwe hardloopschoenen de boel te verzachten.
- Trouwen - hoe kan het ook anders, nog geen week nadat ik ten huwelijk gevraagd ben :)

Drie favoriete sporten
- Hardlopen - verrassend hè?
- Boulderen - Hier ben ik 3 jaar geleden mee begonnen, maar een jaar geleden weer mee gestopt. Sinds een maand ben ik weer bezig, en ik ben gemotiveerder dan ooit om weer sterker te worden, en technisch mooi te klimmen.
- Zwemmen, maar dan meer de voor-de-leuk variant (in het bubbelbad...)

Drie dingen waar ik gelukkig van word
- 's Ochtends samen met Imre lekker buiten in het zonnetje ontbijten en weten dat er alleen maar leuke dingen te doen zijn die dag.
- Quality time met mensen die me dierbaar zijn - zoals afgelopen weekend heerlijk eten en natafelen met mijn vader. 
- Me ergens in verliezen, in een flow komen - dat kan een run zijn die zo lekker gaat dat de kilometers voorbij vliegen, of een creatief projectje dat me helemaal de tijd laat vergeten.

Drie favoriete quotes
- What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
- Happiness can be found even in the darkest of times, if only one remembers to turn on the light.
- You will not always be strong, but you can always be brave.

Drie vakantiebestemmingen
- Kenia - Hier zijn we een maand geweest na mijn afstuderen - wat een mooi land en wat een mooie mensen. 
- IJsland - Dit staat hoog op mijn verlanglijstje...
- Frankrijk - Waarschijnlijk onze komende bestemming, lekker met de tent en de auto eropuit, we zien wel waar we terecht komen. Als ze er maar zon, ijsjes, wijn en kaasjes hebben.

Drie dingen die ik dit jaar wil doen
- Genieten van de zomer - Omdat ik het grootste deel van de tijd op kantoor zit wil ik proberen om op de momenten dat ik wel lekker buiten ben, hier optimaal van te genieten. Mijn Summer Manifesto gaat daar vast bij helpen!
- Me blijven ontwikkelen, zowel professioneel als persoonlijk (Hier komt binnenkort een uitgebreider blogje over!)
- Onze bruiloft voorbereiden - Zoals ik eerder deze week al zei: we hebben geen haast. Maar om te zorgen dat we ook als de dag dichterbij komt niet al te veel stress hebben moeten we natuurlijk vroeg beginnen met voorbereiden.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Back to Top