Project Life March

Stiekem is het best wel raar om in het Nederlands over Project Life te schrijven, omdat ik het hier eigenlijk alleen maar met internationale vrienden over heb. Maar hé, voor alles een eerste keer.

Je kunt op de overzichtsfoto's klikken om ze wat duidelijker te zien.

Week 10: 2 - 8 maart
Supplies used: Sunshine editionMidnight editionOne Little Word kit van Ali Edwards
Notes: Het moge duidelijk zijn dat ik graag foto's maak van mooie luchten en zonsondergangen :)




Week 11: 9 - 15 maart
Notes: Ik ben echt heel blij met hoe die foto links boven geworden is. Het is altijd maar weer afwachten hoe de print zal zijn, als je iets in Photoshop maakt. 






Week 12: 16 - 22 maart


Week 13: 23 - 29 maart
Supplies used: Sunshine editionOdyssey van Studio CalicoWalden van Studio Calico, Studio Calico add-ons




Week 14: 30maart - 5 april
Supplies used: Sunshine editionOdyssey van Studio Calico, Studio Calico add-ons
Notes: Dit is echt mijn favoriete spread van deze maand. Hoe de kleuren overlopen van roze via blauw naar groen, en hoe goed de foto's op mijn insert daarbij passen... Yay als het allemaal zo samenwerkt :)
Ik ben trouwens ook heel  blij met die kaart midden onder, met mijn hardloop kilometers voor Maart. Het is de maand waarin mijn meeste kilometers tot nu toe heb gemaakt, dus ik vind het heel tof dat ik die op deze manier heb kunnen vastleggen. De kaart is van Odyssey van Studio Calico.






1 opmerking :

Back to Top